AM CHEMAT PRIMAVARA



Am chemat Primăvara,
Si peste deal s-a aratat soarele in camasa de cires,
Cu miros de narcis
Si margaritare de roua vii in piept.

Am chemat ploaia,
Alergand pe un deal inverzit in
camasa brodata de la mama,
Iar mama - de la bunica.
- Oare am sa te prind?, strig
cu gandul sa prind randunica,
prima din stol ce coboara pe
Umarul meu.

Si a venit noaptea: prima
Rasuflare calda.

Cautam sa ating stelele
Mari, luminoase, reci,
Si ascultam cum cantau zarile
Intunecate, duioase ca mamele
Si surorile indepartate.

Si am tot alungat doruri,
Stii, doruri mici, mari de prima-vara,
Si am inceput sa ma alint
ca o ceruta fecioara
Ca un sfinx bland
In poală.

aprilie 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noutăţi de pe rue Saint Sulpice: hârtia igienică are verticalitate!

epilare definitiva..