luni, octombrie 06, 2014

din sertarul roşu - pledez vinovat pentru dreptate



Pledez pentru dreptate

Subjugat de AZI, care mă obligă să străn(m)ut,
îmi arată o foaie cu MÂINE și îmi spune ce să fac
dacă vreau să fiu liber. Dacă nu, mă întoarce în IERI și
nici dracu nu își va mai aminti de mine.

Mă ridic și scuip mâna păroasă întinsă spre creștet
gata să binecuvânteze lașitatea.
Rămâne în aer
ca o disfuncție a sistemului nervos.
Paralizată de decizia mea, mâna se bagă în buzunar și scoate
100 de verzi, dolari ieftini, americani.

Mă încredințez salivei ...și mai adaug câteva miligrame
pe obrajii lui.

-Ei, uite că deja ești obraznic.. nu ai vrut cu binișorul,
acum..te vor lua ei. Eu m-am lămurit cu tine!

Se uită spre oamenii cu steaguri și a urlat:

-Aruncați-l în celulă. Cea de ieri..să nu-l mai găsească nici măsa!