cand incepi sa intelegi

de ceva timp nu am mai scris nimic, am ramas vexata pe unele teme stereotip din Chisinau, care treptat au declansat niste reflectii..

se vorbeste de postul mare, de a fi mai bun acuma cu ceilalti, mai intalegator, mai sincer, se tine cont de ingrijirea si mentinerea igienii spirituale. Da, se face lupul bland. Aici fara nici o trimitere aluziva la clasa politica. Nu am nici o orientare politica.

Religia vine de la sine cu dogmele si traditiile sale pentru fiecare crestin, ce poate sa schimbe cateva zeci de zile de post? ..sa dea o speranta, o curatire..o liniste interioara, o binefacere, o mangaiere cuiva.. Iata, poate trezi..

S-ar schimba cu ceva tara mea daca postul spiritual ar fi minimum un an?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noutăţi de pe rue Saint Sulpice: hârtia igienică are verticalitate!

AM CHEMAT PRIMAVARA

epilare definitiva..