Urgent! De vânzare!



Într-o zi  am scos la licitație relația mea nereușită.
Am facut poze banale în timp ce stătea el pe wc
Cu cartea din care tot rupeam noi file
Să ștergem ce a rămas.

O poză era în timp ce saliva în somn și
își ținea mâna în pantalon.
Îmi amintesc că
Gura tare-i mirosea a stricat,
Iar a doua zi am aflat că gingia i-a puruiat.
Într-o seară mi-a sugerat  să facem dragoste,
A fost ultima dată cand a mai indrăznit
Să se uite la mine.
I-am spus că mai bine duc eu gunoiul mâine,
Iar el și-a facut popcorn cu pâine,
Uitându-se în reluare la  Simpsons.

Am zis ca mi-ar merge bine
Să-l vând cum se cade
și să plec în State.
Am dreptate?


 (Din SErTARul fericirIi)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noutăţi de pe rue Saint Sulpice: hârtia igienică are verticalitate!

AM CHEMAT PRIMAVARA

epilare definitiva..