joi, martie 08, 2012

8 MARTIE


Azi mai mândră că sunt femeie?!


    
Ca femeie  nu am nevoie de o zi în calendar oficială ca să îmi spună cât de puternică, sănătoasă și fericită trebuie să fiu azi... Pentru că eu vreau să fiu respectată zilnic, să știu că eu contez, că sunt apreciată, că au nevoie de mine, și da  - că sunt femeie iubită.  
Să nu aștept un an întreg ca să mi se spună mai des, ”...ca ești femeie”.
 Si vinovați de asta sunt ei, cei care  se înghesuie cu lalele, care nu disting culoarea roșu de roz, că pentru el e tot o floare și o culoare. Cei care nu au obiceiul de a asculta o frază până la capăt când merită să asculte, cei care își cer dreptul la timpul liber mereu,  cei care-și preferă prietenii seara în loc de soții și iubite, cei care ar sta in garaj uitându-se cum drăngăne motorul la motoțîclă  și de Paști, cei care  ar cumpăra bilete mai scumpe la meciuri de fotbal decât cercei sau o pereche de mănuși - cadou pentru adorate.
Dar e bine, e bine și nu îi încurajez, din contra... în locul lor m-aș pune pe studiat paleta de culori.. și a diversifica mesajele ovaționale.. Pentru că de atâta sănătate și fericire.. mi s-a luat azi, și sunt femeie, și mulțumesc  străbunicelor noastre care s-au luptat sărmanele ca acuma să avem o floare în vază.  Că tare trudite și chinuite au mai fost , că pe atunci nu era Provost la Paris, și nici laleaua nu era lalea ca acuma.. increțită și colorată! Greu de înțeles și culoarea.
La mulți ani pentru ele, cele care au luptat pentru drepturile femeii și integrarea ei în societate... J