sâmbătă, martie 12, 2011

trubadurii din 75006

Pe la apusul prânzului deschid geamurile, să se aerisească casa, nu de alta, dar păcat de primăvara asta.. cam plouată, rece și un pik poluată pe la urbi! So.. deschid după instrucție geamul, apăs pe mâner, partea dreaptă se desprinde de cea stângă (lovind tv-u’), dar urechile mi se lipesc de asfalt... muzicuță, se aude life..
Primul gând era cam așa: “dacă eram în România, era nuntă, plus că e si sâmbătă”.. Deci, nuntă exclus, că francezii la tradiții din astea sunt cam discreți..așa cum iși fac cam majoritatea treburilor fiziologice - intelectuale-practice!  (îmi permit sa caricaturizez) Curioasă, bag motiv pe o nădușeală artificială.. și ies în stradă.. ce să-mi vadă ochii.. ditamai trupa! Cântau texanii.. de sărea în sus și metrou’, dar ce-i drept..erau tari! Mi-au placut! Mi-a placut sa văd oameni zâmbind, mișcându-și șoldurile, în timp ce o ploiță se așternea peste note !!!
..iar în căpșorul meu, amintirele ma chinuiau :)
... venise pe ospețe frânturi din Sibiu...
Dor de Sibiu!
Mi-aș dori să fiu la începutul lunii mai în Sibiu! :) ..ptr jazz..si revederi dragi!!
Poate e posibil!