miercuri, martie 02, 2011

o dimineata

zi frumoasa de dimineata.. am luat-o la galop pe bulevardul Raspail... vremea racoroasa ma trezeste instantaneu..  Totusi..soarele imi bate in ochi..si sunt mandra ca m-am echipat de acasa cu umbrela si ochelari... daca ploua, daca se face bine si frumos, in caz ca este nevoie, cine stie?! :D
"Parchez" la nr 217.. si cu indrazneala femeiasca pasesc pragu' Mare imi este uimirea sa aflu' ca nu sunt in intarziere. ""Hmmm, ce sansa ai! de dimineata!" Exact dupa mine intra profa.. deja incep sa stranut, creta si prafu' ma ataca! Imi imaginez urmele de creta pe degetele mele.. si deja ma apuca scarba.. urasc praful de creta.. Pot sa repet! :)
   - Ochii mei se plimba prin incapere, cauta un punct de reper.. si de-odata se aduna! Nu am nici un pix! :D
Caut pix.. shshshshs.. gasesc pix! "nu inteleg nimic!" ..ma gandeam la cafeau mea.. care nu am baut-o.. imi fac morala! Cica sunt afectata.si imi promit pentru maine ... ca beau ceva de dimineata, inainte de a pleca. Se termina cursul ..trec in laborator. Urasc praful! Gresesc, ma ciocanesc cu degetele in tampla.. si ma intreb singura pe mine, in casca:"Hei, tu dormi?" Profa ma aude..pentru ca apasase tocmai butonul 6, butonul meu... sa-mi corecteze fonetica... si ma aude vorbind in romana, nu intelege nici o iota, isi intinde gatul spre mine:
 - Six! Alla!
Bineinteles.. eu!
- ah! (shit m-a auzit, shit ..a inteles shit... ) Excusez moi, je pensais en roumain!
- En France, quand tu te reveilles.. tu touches le bouton francais.. et tu restes comme ca.. toute la journee!
..Se termina laboraturul, se termina praful.. si eu ma opresc din stranutat.

..Merg pe bulevard, urmaresc vitrinele..si reflectia mea in ele.. nu ma iubesc azi! Dar imi place de mine! Cum sa ma conectez pe franceza toata ziua?!e dureros! Ochii imi fug pe terasele luminate de un soare dintos de martie, hai sa-mi fac cinste cu o cafea.. ca doar merit, nu am intarziat!

...Hmm... Paris, soare, lumina, oameni colorati... gust de cafea, si dor! :) M-am conectat! :)