duminică, februarie 06, 2011

Lectia de duminica

o singura zi ar putea fi un inceput ptr fiecare... deci ptr fiecare om de pe planeta asta este rezervat un inceput bun, adica o zi buna in care sa creada! Puerila gandire :)

Cum este duminica ..si Sephora este inchisa ... Cautam pe Paul.... Paul este unul din "prietenii" mei pe care mi-am facut... Aici cafeaua e mai buna decat la Starbucks, iar croissantul e poate mai delicios ca la Gerard Mulot... dar aici nu sunt hotarata.. imi plac ambele!! ...Cautand cu ochii pe Paul.. mi-am dat seama cxa sant la Maubert Mutualite... si aproape, foarte aproape.. e biserica ortodoxa romana! Foarte frumoasa!! Si am nimerit chiar la utrenie.. :) Si recunosc ca a fost genial... pentru ca nu am mai fost asa de dimineata intr-o biserica de la 10 ani cred! Si nu o spun cu mandrie!!!
so.... am iesit din biserica si ma gandeam la tata.. mi-a facut bine, am auzind vorbindu-se romaneste, accentul curat.. si dulce: " Stefan, unde sa pun lumanarile pentru morti? In stanga?/ -Nu, au schimbat.. Acum e afara!" Am indragit vocile fara sa ii cunosc.. si asa cu gandurile mele m-am pomenit aproape de Louvre... fara cafea.. si am intrat la indieni.. Cafea si croissante. Cu suspiciune. Desfac pachetul pe podul cu lacatele de pe Sena... si incep sa mananc... Mmmm, buna dimineata, linistita! Frumoasa! Excelenta!

..La Louvre, a fost genial... mi-a placut, chiar mi-a placut!!!  L-am intalnit pe Razvan Stelian Ganea!!! A fost o super coincidenta, pentru ca de cand am venit in Paris.. nu ne-am intalnit.. si au trecut 4 luni si 3 zile :) (inca nu am incetat sa-mi numar zilele aici). Sa fi programat ca nu iesea asa de bine!!!


Si la sfarsit, vreau sa spun.. ca sa fii fericit.. nu iti trebuie un milion.. nici de bani, nici de prieteni... trebuie sa fii impacat doar cu tine insuti, sa iti fie constiinta curata, inima plina de iubire, astfel vei lua cele mai sanatoase decizii!! Azi.. am avut una dintre cele mai simple zile... dar una dintre cele mai frumoase... ca o crema dulce de mascarpone...

Si nu am nici un milion de ..bani..si nici de prieteni.
Putin si bun...
Impacata!!!