joi, februarie 10, 2011

Campanie impotriva fumatului!!!!

"Timpul trece, intrebarea e cum trece".. spunea Constantin Noica ..Nu ca as sta cu metafizica si cu filosofia in brate zi de zi.. dar afisul  cu conotatie culturala :) mi-a urmarit 4 ani de liceu. Era pus la intrare intre directiune si biblioteca... si cum era enorm si pe fond rosu... intrebarea timpului ma roade de pe atunci.
Tatal meu mi-a spus intr-o seara la telefon: TIMPUL ESTE MASURA VIETII!!! Cuvinte simple si extraordinare... cu cat talc au fost spuse de tata.. nu va pot reda! Tatal meu s-a lasat de fumat in '92.. S-a reapucat la sfarsitul verii 2008.. si mi-a spus de curand ca iar s-a lasat!!! Sa aiba mai mult timp sa se bucure de nepoti!!!


Eu, timp de 3 ani incercam sa ma las de fumat.. diverse... cand eram shtudent cu carnet... bagam mmotiv -BANI (economisesc din banii de buzunar), cand nu mai mergea faza... o bagam cu sanatatea, cu campania impotriva fumatului -cancer, si alte greutati grele.. dinti galbeni :) ... Cand nu a mai mers faza... nici de data aia..l-am lasat, pur si simplu.. din plictiseala sa fac un lucru repetitiv.. pe parcurs imi dau seama de ce l-am lasat, nu imi doresc sa pierd aproximativ 2 ore -2,30" pe zi... ca-cam atat imi ia un paket de tigari pe zi:) ...Sunt geniala!!! Cine nu vrea sa piarda timp, sa se alature!!!


tu de ce te-ai lasat de fumat?
si daca nu te-ai lasat, ce te-ar face sa iei decizia sa te lasi de fumat?
si daca nu esti fumator, cum ai putea sa ii ajuti pe ceilalti sa se lase de fumat?