sâmbătă, februarie 05, 2011

Bancuri de-o sambata!

Un manelist la magazin: - Biscuiti este?
- Nu "este'',  "sunt''.
- Da' rahat... sunt?
- Da, esti!

................................................................................

Intr-o zi iepurasul se intalneste cu lupul...  Iepurasul cara o plasma de ultima generatie...  - Dar de unde ai mai iepurasule, plasma asta, ca tu esti lefter...
- Pai am fost la vulpe...

 - Si???
- Pai... m-a invitat la o cafea... dupa care s-a dezbracat si a zis:  "Ia tot ce e mai bun de la mine".
- Si?
- Si eu am luat plasma!

.......................................................................................................................................................


Un tip se uita la televizor si se trezeste cu o tigaie in cap de la nevasta-sa:
- Asta pentru ce este, draga?
- Ce e cu numele Laura, scris pe biletul ala?
- A, este numele unui cal pe care am pariat la cursele de cai!
Pleaca tipa linistita... A doua zi, iarasi se trezeste tipul cu o tigaie si mai zdravana in cap.
- Asta pentru ce mai e, draga?
- Te-a sunat calul!
   
..................................................................................................................................................................


Un ardelean iese cu capra pe cîmp şi se întîlneşte cu un oltean, care zice:
- Unde te duci cu boul ăsta?
- Ce bou, mă, nu vezi că-i capră?
- Da' nu cu tine vorbeam.
................................................................................................................



 Ce sunt parintii tai Bula?
  - Mama e gladiatoare si tata procuror!
  - Cum asa?
  - Pai mama vinde gladiole si tata le procura!
.....................................................................................



Ion vine la taica-sau acasa.
- Tata, eu vreau sa ma insor cu Ianos!
- Ma, Ioane, tu esti nebun?
- Nu sunt nebun, dar eu pe Ianos il iubesc. Am crescut impreuna, suntem ca fratii si vreau sa ma insor cu el.
- Ma, Ioane, nu poti sa te-nsori cu Ianos!
- Ba pot!
- Ba nu poti!
- De ce, tata sa nu pot sa ma-nsor cu Ianos?
- Pentru ca e ungur!

...............................................................