"Fa-ma, mama, cu noroc/ Si arunca-ma in foc!"

povestile se nasc din realitate.. si vice versa..pentru a face mai frumoasa realitatea.. incercam sa o adaptam la poveste.. 

Emotiile care se nasc in fiecare zi in ochii privitorului, daruirea de sine.. completarea cu celalalt.. creeaza o armonie..
O prietenie buna este o legatura catre povestea reala...
Pentru mine mereu a fost important sa invat ceva de la prietenii mei pe care mi-am ales.. E o filosofie simplista, dar a-ti intelege prietenul este la fel ca si cum l-ai cunoaste.
De 10 ani cunosc o persoana deosebita. Lena are un salon de creatie vestimentar in Chisinau.. A inceput afacerea aceasta cu multi ani in urma de la zero.. era tanara, curajoasa, plina de idei .. si pregatita sa faca un pas mare in viata.. acum ceva timp imi spunea: "Nu regret nimic din ce am facut pana acum, pentru ca tot ce am creat  - am pus suflet si am crezut, asa cum nu incetez sa cred in oameni, pentru ca ei sunt sursa mea de inspiratie.. Dar ca piedici pe care le-am intalnit ..a fost simplu fapt ca sunt femeie.." Acum nu s-a schimbat cu mult mentalitatea din Moldova.. dar totusi sunt mai multe femei decat acum 10 ani care au reusit sa se impuna in conceptiile bolnave de comunism, femei care au facut cariera si fara sa fie sustinute de un barbat, femei care au avut intuitia mai buna decat orice ghid de afaceri din lume.. Femei  de afaceri - mame, care se trezeau noaptea si se gandeau la ziua de maine ca "trebuie sa lupte", altfel nu putea sa-i dea o educatie buna copilului..

  Ei, uite ca Lena si-a pastrat nu numai instictul de mama, de femeie dorita, dar si hotararea ferma de A CREA.. Pe Lena o admir enorm pentru felul de a se transpune in realitatea de azi.. de a crea in fiecare zi, pentru fiecare om, o oaza de liniste.
Si de fiecare data cand o vizitez ..ma minunez de feminitatea ei puternica..perfect conservata intr-un corp frumos.. De multe ori imi spune: "Alla, omul frumos la suflet se vede si pe fata.. Un om rau, niciodata nu este frumos".. Apropo si de ce spunea Dan Puric .. " Si-n alte parti ale lumii, Frumosul era pandit de rautatea omului. 1001 de nopti nedormite i-a luat Seherezadei ca sa nascoceasca povesti si astfel sa scape de sabia regelui Sahriar. Frumosul a ajutat-o sa scape".  Cred  ca Oamenii Frumosi nu sunt intamplator pe acest pamant.. sunt repere reale.. care iti amintesc zilnic cine esti tu..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noutăţi de pe rue Saint Sulpice: hârtia igienică are verticalitate!

AM CHEMAT PRIMAVARA

epilare definitiva..