tinerete fara batranete

...trebuie sa recunosc, acum ca m-am intors in Chisinau, regret frigul, gerul si zapada din Sankt Petersburg. Vacanta mea a fost asa cum mi-am imaginat, rece, plina de amintiri...si da, am gasit o lumina spre calea cea buna. M-am regasit pe mine in cineva, si am vazut ca nu a murit daca a mers inainte. :))

S. V., daca citesti si te recunosti, multa sanatate tie!! :D

Deabia astept sa ma intorc in Sibiu! Imi este dor...
Si acasa e bine, dar e mai bine acolo unde te simti tu bine cu tine insuti!

P.S. Azi mi-am amintit de numele unui brand, Forever 18. Asta va doresc si eu voua, simtiti-va mereu ca la 18 ani! Forever young!!

"Some are like water, some are like the heat
Some are a melody and some are the beat
Sooner or later they all will be gone
Why don't they stay young"

P.S. by the way.... sufletul il simti ca imbatraneste atunci cand nnu mai iubesti... te simti ca o stana de piatra atunci cand nu mai ai un scop in viata..
so.. iubiti si cautati scopul :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noutăţi de pe rue Saint Sulpice: hârtia igienică are verticalitate!

AM CHEMAT PRIMAVARA

epilare definitiva..