Si baietii plang cateodata




Cat de sanatos este sa plangi? Depinde motivul.. Uneori iti vine sa urli.. dar te doare in gat ca nu poti sa scoti o lacrima... si sufletul ramane la fel de impietrit. Un prieten spunea ca baietii nu plang.. nu ar avea voie sa planga.. nu ar fi estetic sa planga.. nu stiu.. mi se pare aceeasi chestie de barbatie, precum ca barbatul este superior femeii(mai mult tine de SF), impunsa de frustrarile a mai multor babalaci.. care nu mai avveau energie sa isi astampere femeia :)
Am vazut barbat plangand din egoism, din pasiune, ca sa minta mai plauzibil.. Am vazut barbati care au plans de durere, de dor, de despartire.. Si putini care au plans de fericire.. pe nici unul nici nu am auzit sa aminteasca. Sau poate numai noi femeile... Ba da.. imi amintesc ..pe tata, dar de emotii... pozitive.

Si baietii plang cateodata..
Cateodata plang, nu-i asa?
Si baietii plang cateodata..
Si baietii plang, nu-i asa?
Si baietii plang cateodata..
Cand nu-i vede nimenea

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noutăţi de pe rue Saint Sulpice: hârtia igienică are verticalitate!

AM CHEMAT PRIMAVARA

epilare definitiva..