duminică, aprilie 26, 2009

Cum m-am simtit de sarbatori..

"Cum m-am simtit de sarbatorile de Pasti...?"

frumos..chiar mai linistite nu se putea... ma gandesc sa imi deschid o fabrica de Pasti.. sa scoata Pasti la cutii, sa le despacheteze in fata blocurilor darapanate in cartierele rau famate.. sa fie imprastiate prin familii dezbinate, sa fie presurate in spitale, inchisori, maternitati, orfelinate, aziluri, case de toleranta... Sa fie trimise si cateva sute prin Iraq.. poate se opresc aia din impuscat cand vad Pastile.. As vrea sa fie Pasti si in Guvern..Senat.. Dar Pasti adevarat..sentimentele sa curga pe acolo.. si sa ii trezeasca pe toti.. As vrea sa vada Pastile astia mici prin ochii bunicilor, sa ghiceasca din ochi daca oul lui va fi spart sau nu... As vrea sa fi simtit Pastile Voronin asa cum l-au simtit Ceilalti din PMAN.. As vrea sa stiu ca daca trimit un Pasti mamei mele ea sa il primeasca.. Mi-ar placea sa  cred ca Pastile acesta la cutii ar starni mai multa bunatate si omenie in oameni, decat dorim sa percem... As vrea sa raman mereu inconjurata de istorioarele biblice.. si farmecul lor asupra mea... As vrea sa impartasesc tot ce am simtit  atunci cand au batut clopotele ... si l-a biserici se dadea vestea ca "Hristos a Inviat!!" Pentru cei care nu au avut parte de un Pasti linistit, frumos, crestinesc... Dzeu are grija de el... nu l-a uitat..