vineri, aprilie 17, 2009

Basarabenii romani..pot sa isi ia ramas bun de la casa..


Si dupa cum spuneam..sau mai bine zis..tac

In Mld nimik nu se va mai schimba. Totul e  tacere. 

Daca nu esti moldovean, esti norocos.. mai poti sa pleci..sa vezi ce ii aia libertate dar printre straini, departe de casa, departe de ai tai. De ce nu se putea face si in tara asta ceva gospodareste?! Pentru ca nu pot altii trai in gunoi... Parazitii traiesc numai in mizerie. 

Vreau sa cred ca stranepotii mei vor fi altfel.. mai cu sange in p... si cu vointa de fier. Poate gandesc cam departe de albia mea biologica. Poate se schimba ceva .. cred ca ar fi cea de-a opta minune.. 

Duminica sunt Pastile, cei care ati crezut ca se va schimba ceva dupa 5 aprilie, nu disperati.. ciocniti numai oua rosii, mancati cozonac dulce  si sa nu va saturati de o vorba buna cu cei dragi voua. Oriunde am fi in lumea aceasta... in permanenta este cineva in spatele scenei care are grija ca spectacolul sa decurga dupa scenariu.. 

Tind sa imi pastrez naivitatea (dupa cum spune cineva), sa cred in cai verzi pe pereti, sa nu am lucruri mai  importante de facut, decat sa ma gandesc la libertatea cuvantului. 

La inceput a fost cuvantul.